Wednesday 13 October 2010

Kerana Diriku Begitu Berharga


Seingat saya la, saya tak pernah keluarkan entri pasal apa-apa produk kan...haha..selama ni, kalau ada pun saya share tentang buku-buku yang saya baca (saya memang suka membaca).

But hari ni, saya nak share la..Kerana Diriku Begitu Berharga....dan perempuan sangat sinonim dengan kecantikan kan..

Bila kata bab kecantikan ni, saya bukan nak jadi cantik gila macam model...sebab pada saya, kecantikan tu sangat la subjektif...but, saya akan pastikan kulit muka bersih....cantik pada saya, muka yang bersih...tak kotor, kusam, berminyak, kering & macam2 lagi la...

Be4 this, saya dah cuba macam2 la skin care.....dan ini yang terbaru...kenapa saya nak share...sebab, bila 1st time basuh muka, saya rasa lain...maksudnya memang best la..rasa sangat bersih...saya tak la pakai banyak untuk cuci...pakai sikit je...but best sangat...

Nak tahu kenapa best kena lah try kan...selama saya pakai skin care yang macam2 tu kan..(sebab saya ada masalah blackhead & whitehead yang sangat la teruk), saya rasa semuanya macam sama je..blackhead tak jugak hilang, malah makin banyak kot...

TAPI kan..bila dah guna ni, untuk 1st time cuci muka, wahahahaha...macam best je..
Tak percaya, kena la cuba dulu....

Saya akan share apa yang saya suka & saya guna..memang best....

Nanti saya cerita lagi ek...
(motip saya promote benda ni, sebab saya dah join Herbalife..hehehe)

Kerana Diriku, Begitu Berharga (^_^)

aishiteru (^_^)

No comments:

Post a Comment