Sunday 31 July 2011

Batu Pahat - Bangi - Trolak - Tanjung Malim

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum....
Lagu Tema : Suatu Masa


Jumaat yang lepas, saya dan zauj pergi ke beberapa destinasi. Tujuannya satu, sebab kami nak menghadiri Majlis Konvokesyen saya di UPSI. Majlis tu berlangsung hari Sabtu. Ni konvokesyen kali kedua dalam hidup saya.
Kali ni, pergi dengan zauj sahaja. Mak abah saya kata "pergi je la dengan Amir. Yang dulu mak dengan abah dah pergi kan"..
Ok ok, tak apa. saya faham, jauh perjalanan tu...

Dari Batu Pahat ke Bangi...untuk jumpa peguam...adalah urusan sikit (^_^)
Then ke Trolak...pun adalah usrusan sikit jugak
Then baru ke Tanjung Malim

But, kali ni saya nak share 2 tempat makan yang kami pergi.
Yang 1st kat Muzdalfa Fried Chicken (MFC) & Dusun Bay.

Yang kat MFC tu, ni pada saya lah, lagi sedap dari KFC.
Ada banyak pilihan kat siti, ada pizza, ada ayam goreng, nasi arab (my favourite!).
Jalan nak ke sini, mula2 saya keliru jugak, but tanya punya tanya dengan Ticher Ins, last2 jumpa juga...
Then saya ke rumah mak saudara di Bangi.
Dapat present lagi (^_^)


Then yang kat Dusun Bay tu, ni kawan saya Raihan yang suruh saya pergi....Sedap jugak makan kat sini.

Meh, kita layankan beberapa picture yang saya snap

MFC

Lampu

Logonya

Sedap nasi Arab ni. antara feveret saya nasi Arab

Ni zauj punya menu. Ayam ni, spicy. Ala2 KFC. Sedap. Lagi sedap

Licin...sebab kami memang kelaparan

Ni pulak, menu di Dusun Bay

Air yang dipesan

p/s Nanti saya update pasal konvo pulak. Selamat menunaikan ibadah Ramadhan. Saya mohon sejuta kemaafan kepada semua pembaca....






No comments:

Post a Comment