Thursday 12 January 2012

Siapa Nak Pakai Nametag Macam Ni??

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum....
Lagu Tema : Cinta Pertama

Awak sihat? Saya harap awak sihat dan ceria-ceria selalu. Positf minda dan jiwa juga. Bersemangat untuk beribadat, bekerja, belajar, membaca, menjalani kehidupan sehari-hari dengan penuh barakah. InsyALLAH. Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah, I LOVE YOU ALLAH. (^___^). Senyum besar sikit.

Ihikssss....Saya ada banyak koleksi gambar. Banyak. Kali ni saya nak share koleksi nametag. Awak tahu nametag? Tanda nama. Awak pernah ada tanda nama? Mesti ada kan. Nametag masa sekolah, nametag kerja kalau awak kerja kerajaan atau cek ee' guu.Hehe.

Kali ni, nametag yang saya nak tunjuk, bukan nametag yg biasa2 ada tu. Ni nametah kreatif. Saya snap masa program re-orientasi kanak-kanak di sekolah saya. Kanak-kanak Tingkatan 2,3 dan 5 punya nametag.

Jom, kita intai-intai nametag yang kreatif tu. (Tapi gambar saya snap tak cun).


Yang ini bentuk apa yer?

Siapa nak guna spanar, boleh guna yang ni. hihi

Domo pun ada tau

Papaku pulang dari kota, papaku belikan kereta, kereta kecil warna kuning....

Yang ni apa pula?

Bentuk apa ni?

Macam tangan pun ada

Waaahhh...lolypop

Tapak kasut ke ni

Katak comel

Yang ni apa?

Yang ni, siapa tahu, apa ni?


Kreatif kan nametag macam ni. ada banyak lagi saya snap, tapi tak terupload lah kalau nk letak semua...
agak-agak, kalau maktab kita buat nametag macam ni, kanak-kanak semua nak pakai nametag ke kalau pergi kelas?

OK, SEKIAN DULU BUAT KALI NI.

positifkan minda dan jiwa.

Wassalam...

p/s nametag masa sekolah, masa zaman U, dan masa2 program di sekolah dan U, saya masih simpan lagi (^___^)

No comments:

Post a Comment