Sunday, 5 September 2010

Iklan Raya

Kali ni nak bercerita pasal iklan raya la pulak.. Ingat tak, ada satu iklan tu, dari salah satu stesyen TV kat negara kita, ada siarkan satu iklan raya yang kononnya konsep 1 Malaysia....tapi entah eh, macam mengarut je....dah macam Krismas la pulak..tak paham la apa konsep sebenarnya.. Tapi kali ni, saya nak share 1 iklan PKNS..pada saya sangat la best.. Rasa macam ada aura Arwah Yasmin ... Ni yang kita mahukan . Iklan yang memberi pengajaran & keinsafan..
Tak nak cite banyak.. jom la kita layan




video

amacam...best kan

No comments:

Post a Comment