Monday 14 March 2011

Kerahsiaan Wanita

Kali ni, nak share pasal buku yang baru saya beli...
Buku ni, menjelaskan secara jelas tentang isu yang melibatkan hal-hal keintiman wanita...
Faham tak??? Maksudnya, menjelaskan hal-hal alat sulit wanita...

Malu? Dalam menuntut ilmu, tak boleh la malu...sebab banyak benda hal-hal wanita kalau ikut syariat Islam, sangat sukar nak dijelaskan....

Buku ni ditulis oleh Dr. Saadudin Mus'ad Hilali, iaitu Profesor Fikh Perbandingan, Universiti Al-Azhar...dan diterjemahkan dalam Bahasa Melayu oleh Fauwaz Fadzil....

Saya dah baca la sikit-sikit isi buku ni...
Lengkap dengan semua mazhab yg ada...dan ada perbandingan fikh

So, kita boleh la tahu segala kemusykilan selama ni kita sebagai wanita hadapi dalam hal-hal keintiman....

Saya bukan promote...tak dapat komisen pun...but saya nak share je bahan yang semua boleh cari.....

Jom, intai-intai sikit.....


Ni bukunya


Jeng-jeng...saya dapat tandatangan penterjemah buku ni... ^_^

No comments:

Post a Comment