Friday 26 March 2010

ALWAYS BE THERE

Lagu Maher Zain lagi. hehe. Saya suka lagu-lagu Maher Zain. Pada saya, ini satu perubahan kepada peminat-peminat Nasyid macam saya. Sebelum ini, susah nak cari lagu nasyid yang macam lagu pop. Suka juga dengar lagu pop. Namun tetap akan berbalik semula kepada lagu nasyid. Tapi bila dengar lagu Maher Zain, hmm..ni la muzik & lagu yang saya cari selama ini.

Tapi saya bukan nak membincangkan pasal lagu-lagu Maher Zain. Sebenarnya, hati ini sedang sedih. Mungking disebabkan beberapa perkara yang melanda diri ini. Ujian dan dugaan dariNYA barangkali. Atau diri ini banyak kelemahan yang perlu diperbaiki. Hanya ALLAH yang tahu. Sedih, geram, blur, semua ada. Menyesal???hmmm, saya akui ada sedikit menyesal. Bukan merungut atas pertolongan, tapi sedikit kecewa dan kesal dengan sikap & tindakannya. Siapa??? Biarlah hanya ALLAH yang tahu.

Ubat Hati???
Dengan lagu ni .....





Semoga semuanya ingat, ALLAH ALWAYS BE THERE. DIA sentiasa bersama dengan kita dalam apa jua keadaan, selagi kita ingat DIA.

사랑 ^_^

No comments:

Post a Comment