Monday 29 March 2010

MY FAVOURITE ACTIVITIES...

Buku terbaru yang saya beli..Pesta Buku Antarabangsa, PWTC pada hari terakhir. Penuh sesak dengan lautan umat manusia. Alhamdulillah, makin ramai yang gemar membaca. Actually, saya pergi bersama trip MRSM Batu Pahat. Bersama kanak-kanakss dan juga teman-teman guru yang lain.
7.30 am dah bertolak. Hari Ahad. Dan yang penting Isnin cuti sempena Sukan Tahunan. Eh eh, saya lupa pulak nak cerita pasal Sukan Tahunan kan. Hmmm...next update la ek. Tak cukup sebenarnya buku saya beli. Nak beli lagi banyak, tapi kepala dah ting tong tengok orang ramai yang bersesak. Migrain datang...Wuwuwuwu. But gagahkan diri jugak la. Sampai sakit pinggang, kaki, lutut.

Motip saya nak cari buku Ustaz Hasrizal yang terbaru. Murabi Cinta.hehehehe. Puas cari tau, mula2 tak jumpa. But finally jumpa bila saat dah nak balik. Rezeki kan. Ada 3 buku Ustaz Hasrizal saya beli. Pergi dengan kanak-kanakss memang menyeronokkan. Ha...tengah saya cari buku bersama Kak Bai, terjumpa 2 students yang ikut skali trip ni, sedang bersolek untuk photo shoot. hahahaha. Lawak la budak2 ni.
Sempat je kalau benda2 macam ni. Konon2 jadi cover girl la untuk majalah R
emaja.hehe. Suka hati la kanak-kanakss oi.

Then, bertolak balik. Before that singgah kat Nilai 3. Ada pulak yang nak shopping carpet untuk Bilik SEL... Dan saya??? Ambil kesempatan juga untuk shopping barang-barang sebab saya akan pergi ke Swiss. Hehehehehe. (^_^)

Then berehat kejap kat gerai-gerai yang ada. Minum-minum. Ada la pulak karaoke. Then my students minta izin dari kami-kami untuk menyanyi. Hahahahaha Teman Tapi Mesra from my students. OK la...walau ak berapa kena tunenya.
And my friend (Sylvia) said :


" Ayo..buat malu je, suara sumbang"


Ini la kanak-kanakss yang menyumbangkan suara

Hikhik. suka hati la kanak-kanakss...asal jangan buat benda yang bukan-bukan dah le. Ada ke patut, kanak-kanakss ni pergi announce kan nama kami-kami ni kat umum.
Huhuhu. jadi celebrity pulak kami sekejap. Saya sempat rakam nyanyian mereka live.Hikhik.
Apa pun, the short trip ni, penat
but nice. Tak puas sebenarnya melihat & membelek buku untuk diri sendiri & juga pilih buku untuk maktab. Sangat banyak buku. Saya suka. Buku yang dah ada..wawawawa..mana saya nak letak buku-buku saya yang dah banyak ni. Think???patut ada mini library la nanti if ada rumah sendiri. Love books much!

소요 너희 (^_^)

No comments:

Post a Comment