Thursday 6 May 2010

New Collection

Men Are From Mars, Women Are From Venus, Building A Love That Lasts, Why Mars & Venus Collide

Bila Zina Menjadi Budaya, Cinta Sufi, Japanese For Travellers

Lagi buku yang baru ditambah sebagai koleksi peribadi.
Hmmm....paling suka yang Japanese tu..
Love nak belajar bahasa asing ni.
Then buku Cinta Sufi tu, is sambungan dari Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu, Hijab Sang Pencinta & edisi ke 4, Cinta Sufi.
Saya sangat suka kalau novelis local, Ramlee Awang Murshid.
Sebab novelnya novel thriller
Jauh dari cinta-cinta ni.
Even ada unsur cinta, but still more thriller.
Hmm...banyak lagi koleksi Ramlee Awang Murshid saya ada. Senang cakap, semua novel dia tulis, saya ada.

Then, 3 buku relationship, international books...
Actually, yang penulis John Gray, saya dapat. Seseorang hadiahkan kepada saya. Love that books. Thanks to him (^_^)
Yang 'Building A Love That Lasts', bukunya sangat menarik. Ala-ala buku Men Are From Mars, Women Are From Venus..but, gaya penulisannya sangat la best & menarik.

Last, buku Bila Zina Menjadi Budaya. Saya beli buku ni as a panduan untuk Fardu Ain hari Jumaat. Kekadang tu, tak ada idea. Ye la, tiap2 Jumaat ada Fardu Ain.
Sekadar menambahkan pembacaan & mendapatkan idea untuk dikongsi bersama
kanak-kanak puteri..

Semua buku ni, saya dah baca. Even belum habis.
Saya katakan, semua ni best.
Banyak lagi buku, but, ni la yang paling best.
Buku semakin banyak. entah mana nak campak lagi dah.

Saya memang suka baca buku.
Ada la orang pelik dengan hobi saya ni. But nak buat macam mana, love books much.
Mungkin sebab dari saya kanak-kanak, abah saya suka belikan saya buku cerita kanak-kanak
untuk saya baca. Maka, minat ni jadi sampai ke saya dah dewasa.
Membaca tu, menambahkan ilmu

sarangheyo (^_^)

No comments:

Post a Comment