Tuesday 4 May 2010

Saya Yang Serabut

Assalamualaikum.....
Actually, saya tak ada idea nak berblog nih. Tak tahu apa nak ditumpahkan kat blog ni.

Banyak sangat perkara yang menyesakkan pemikiran lately.
Tugasan??? Sudah pasti la banyak.

Dengan hal kat maktab ni lagi, dengan hal assignment yang tak buat-buat lagi, sedangkan dah nak kena hantar ni. Rasa teruk sangat ni. Dulu time kat UM tak la macam ni. Ni, bila dah kerja.... (apa nak jadi dengan diriku ini?). Please Hajar, ingat. Ilmu tu demi masa depan.... Ye ye saya tahu. Tapi saya lagi serabut dengar kerja.

Hari Anugerah Kecemerlangan MRSM Batu Pahat dah nak hampir...Hadiah??? Ye la, sebab saya Ketua AJK Sijil & Cenderamata. Then???? Alooooo, banyaknya nk kena cari.
Ni apa namanya??? Adakah saya merungut dengan kerja???
Then dengan hal 'dia' lagi... Ni nasib duduk jauh-jauh la kan.
Banyak nya benda nak kena buat bulan ni...rasa dah nak tercekik.
Saya jadi blur (@_@)

Layan lagu sorang-sorang dalam bilik, tengok movie @ drama (of course la aliran saya). Lately saya banyak menghabiskan masa dalam bilik dari tengok TV kat depan. Saya penat sebenarnya. Tu yang duduk dalam bilik saya dengar lagu, tengok drama, tengok movie tu. Buka laptop, pasang headphone. Aman...

Tak pun saya akan baca buku-buku yang banyak tu (entah bila nak habis buku-buku tu).
But, da favourite siri yang saya suka is
Men Are From Mars, Women Are From Venus.
Sangat la best. Ada banyak siri ni... Rasa tamak lak nak beli semua siri. (cik Hajar, sila baca satu per satu hokay!). But baca buku siri ni, hmmm, saya semakin faham, walau pun kekadang naik hangin gak la dengan lelaki ni (sabo sabo).


Thanks to si 'dia' yang banyak membelikan buku siri ni. hahahahahaha.
Sebenarnya, saya lagi serabut saat ketika saya menaip satu per satu perkataan di blog ni.
Stop dulu la...saya nak bertenang...
Salam dari saya kembali

No comments:

Post a Comment