Saturday 24 July 2010

Warkah Ke Syurga

Saya sangat suka video klip ni..
Berulang kali saya dengar
Dah lama jadi koleksi peribadi saya
Biasanya saya akan gunakan video-video ni
Sebagai selingan semasa pengendalian Kelas Fardu Ain
Bersama pelajar puteri setiap hari Jumaat

Video ini
Sangat mendamaikan
Kata-kata seiring dengan music yang dialunkan

Andai kita lihat sehari demi sehari
Kita lihat orang-orang disekeliling kita
Sedih
Tu saja perkataan yang dapat saya keluarkan

Sedih kerana mereka begitu
Kenapa???
Biarlah menjadi simpanan saya sendiri

Semoga kita semua mendapat RAHMAT dariNYA
AMIN

Jom...kita hayatinya =)
Tengok sampai habis tau




Saya mohon sejuta kemaafan andai video ini mengguris hati sesiapa yang melihatnya
Kerana sesungguhnya saya sayang kalian semua

좋아해 Joha hae (^_^)

No comments:

Post a Comment