Sunday 27 February 2011

Mari Kita Lihat, Apa Yang Berlaku

Baru-baru ni, saya ke Pusat Kepimpinan Pelajar MARA Lenggong
Apa yang berlaku?
Sangat banyak la.
Saya bawa pelajar dan dalam masa yang sama, saya sebagai fasilitator kem.
Thanks semua pelajar MRSM yang terlibat for da sweet moment.

jom...layankan je la gambar yg ada



Before masuk sungai...kita buat latihan tangan dulu. kasi otot2 kuat

Sambil tunggu nak turun sungai, tengok2 atas. Ada orang tergantung

Kaunselor, amik la gambar kita orang

Angkat..jangan seret

Is a go

Align CenterCari kat mana saya....masa ni buat rafting (pertukaran patner semasa di pertengahan sungai)

Masa ni, saya dah penat untuk kayak..jom tukar orang. Pertukaran berlaku di atas Sungai Perak.


ada banyak lagi picture. kat sini, bukan kayak je aktivitinya. Ada flying fox, ada berbasikal, ada orientaring, dan banyak lagi aktiviti lasak. saya tak buat semua. saya kayak je. saya tak mampu buat semua..huhuhu...kanak-kanak la buat semua bagai tu...


3 comments:

  1. waaaaaaaaa....
    teringat kenangan di Nur Lembah Pangsun
    flying fox, minum air kolam T_T mandi air sungai jam 3 a.m... syioknye...

    teringat jugak aktiviti membaca cerita kemerdekaan kanak-kanak tadika ^^ sweet memory

    ReplyDelete
  2. amman : tempat ni, MARA punya.MARA bina tempat ni, utk kem2 kepimpinan pelajar2 MARA
    tempat ni best...
    lagi best dari Lembah Pangsun...sebab ni kawasan Sungai Perak

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya akan pi tempat nie utk berkursus..teruja tgk semua pic tue huhuhhhh

      Delete