Tuesday 22 February 2011

Mesej yang saya dapat

Saya sangat tersentuh dengan mesej yang saya dapat dari seorang pangkat kakak.
Ada banyak kebenaran dari mesej Kak Zima @ Ticher Nur.
Berkali2 saya baca...saya nak share sama apa yang Kak Zima sent kat saya..

"insyaAllah, ukhwah ini sudah berada di landasan yang betul, cuma akak nak pesan, bila kita dah betul makhluk terlaknat itu sangatlah dia tak suka, maka nanti, pelbagai lah daya dan helah akan mereka cuba untuk putuskan atau fitnah ukhwah nih... jadi sama2 lah kita jaga hati kita supaya takader ruang untuk mereka menjerumuskan kita ke dalam neraka. Wallah, it should be the basis for all friendship.

sebab ikut experience akak, orang pompuan nih sangatlah lemah dengan hasutan syaitan. sangat mudah untuk memutuskan ukhwah kerana perkara dunia yang remeh temeh. adat berkawan, mesti ada percanggahan, mesti ada ranjau, mesti ada duri. macam relationship jugak. jadi, jangan lekas amik hati. beristighfar dan sentiasa jaga hubungan yang berlandaskan tauhid kepada Allah. insyaAllah, semua akan jadi mudah.

hahaha... panjang nyer tulis... cikgu tadika menulis untuk cikgu mrsm feh! tuh belum lagi pengurus library tulis tuh... lagik panjang nanti. silap2 terus masuk blog entry wakakaka ok! jangan amik ati yer kalian sisters ukhwah fillah ♥ u all ... tak lupa jugek professor sugar and spice and everything nice ... buttercup! bubbles! & blossom! and so, power puff girls were created!"


Kak Zima...entri ni dah masuk belog saya tau...waaaahahahahaha
TQ sis
Luv u

sarang heyo ^_^

No comments:

Post a Comment