Monday 21 February 2011

TEMAN

Teman,
Masih aku ingat lagi perkenalan kita dahulu,
sejak di zaman persekolahan,
Kita menjalin ukhwah persahabatan,
Bersama teman-teman yang lain.

Teman,
masih aku ingat lagi
kau selalu memberi aku semangat untuk terus berjuang
dalam lapangan ilmu

Teman,
masih aku ingat lagi
kau selalu bercerita tentang cita-citamu
perjuangan ilmu mu
dan cerita mu itu, selalu membuat aku cemburu
akan setiap kejayaanmu

Teman,
setelah lama masa berlalu
segalanya telah berubah
kau hilang tanpa kata
entah ke mana

Teman,
Kini kau kembali

Teman
Hari ini aku sudah mempunyai teman hidupku
yang ku harapkan hingga ke syurga
namun teman,
aku tahu, kau kecewa dengan keputusan ku

Teman,
maafkan aku
DIA menentukan segalanya
dan aku yakin dengan keputusanku

Teman
terima kasih atas doamu
dan andai keputusanku membuatkan kau memutuskan persahabatan ini
aku terima

Terima kasih teman

No comments:

Post a Comment