Sunday 25 April 2010

BILA TEGURAN TAK DITERIMA

Kalau ditegur cara baik pun tak nak terima. Tegur cara baik anggap kita ni musuh, then buat muka pandang kita tak puas hati, pandangan perli, pandangan macam kata " apa, ingat ko tu bagus sangat ke?".

Senang je pada saya. Saya tegur tu sebab tanggungjawab sesama Islam. Saya tegur cara baik. Anda nak terima atau tidak, itu hak anda. Saya tidak berniat untuk memusuhi sesiapa. Jauh sekali untuk perli atau kata saya ni bagus. Sebab saya juga tidak bagus dan banyak kekurangan. Cuma, mana yang saya nampak perlu ditegur, saya tegur la.

Maaf la kalau anda-anda terasa. Saya sekadar memberi peringatan. Anda-anda nak anggap saya musuh anda-anda, silakan. Rasanya anda-anda lebih lama hidup dari saya. Rasanya anda-anda juga faham dengan agama.
Cumanya anda-anda kena ingat, hidup ni tidak lama.... Bila-bila masa ALLAH ambil nyawa yang kita pinjam dari DIA.


Mungkin anda-anda rasa anda-anda ni hebat...Bagus dalam segala hal...Tapi ingat, ALLAH menilai. Bukan manusia.. Hati-hati dalam setiap gerak -geri anda-anda sekalian.

Sekali lagi saya tegaskan, saya bukan kata saya bagus.. Teguran ini untuk diri saya & kaum keluarga saya juga. Saya tak nak dapat 'saham' anda-anda.
ADA SAYA KISAH ANDA-ANDA NAK KATA APA PASAL SAYA??

Hati-hati lah anda-anda semua...
Kerana dunia semakin hampir ke akhirnya






sarang heyo (^_^)

No comments:

Post a Comment