Tuesday 13 April 2010

TIMELESS

Saya ditemani satu mug Nescafe.(sedap betul)

Hari ni saya nak share video klip yang pada saya best. Menarik. dan syahdu.

Saya dah dengar lagu ni banyak kali. But tak terfikir nak cari video klipnya. Thanks to Raihan Fitti yang suruh saya tengok video klip ni.
Sedih pada saya. Menariknya, video klip ni ada 2 part. Part 1 & part 2. Tapi menggunakan lagu yang sama. Dah macam episod drama pulak. Jalan cerita video klip ni bagus pada saya. Sangat menyentuh jiwa (saya ni cepat memahami hati orang yang sedih (T_T) ).

Saya tak pasti siapa penyanyi asal. Sama ada Kelly Clarkson ft Justin atau versi Korea. Maybe penyanyi asalnya Kelly & Justin. Cuma saya lebih suka versi Korea. Sebab dari sekolah lagi saya layan Korea (^_^). Timeless...Abadi...Banyak tafsiran ABADI ini. kepada ALLAH, Rasulullah, Ibu Bapa, sahabat-sahabat atau insan yang kita sayangi. Apa pun tafsiran anda, lagu ini lebih membawa kepada insan yang kita sayangi.

Sekadar berkongsi pengalaman dari video klip ini. Pengalaman perasaan yang saya kutip dari video klip ini, yang saya rasai kesedihan dan kesakitan.

Tak nak cerita banyak, tengok kedua-dua part video klip nih. yang penting, mamat dalam video ni, hensem. hahahahaha. (apa la motip saya nih???boleh tak saya nak kata 'itu jantung kekasih cerah saya..hehehehehe')

Part 1



Part 2






Wuwuwuwu (T_T). sedih (atau saya je yang cepat tangkap feeling). Apa pun, saya suka video klip ni.

싶어요 (^_^)

No comments:

Post a Comment