Tuesday 20 April 2010

LAGI MENGGAMIT MEMORI LALU

Perkongsian sedikit gambar-gambar kenangan sepanjang berada di Kolej Kediaman Kelima (5th college a.k.a Dayasari)


Masa first time aku jadi Pembantu Mahasiswa (PM). second year

Di KLIA, sebelum bertolak ke Sabah


Masa ni, pergi Sabah bersama PM 5th a.k.a Pembantu PLKN
(time mula-mula PLKN kat U)


Sabah lagi, di KK..makan-makan time

Masih lagi di Sabah. Barisan PM yang best & mantap!


Di Hot Spring, Kundasang, Sabah.. Jambatan gantung yang sangat tinggi dan gayat!

Pulau Sapi, Sabah. snorkeling time. Melihat nemo yang comel


PANDURA (Pertandingan Pandu Arah) anjuran PALAPES UM. Masa ni, saya 2nd year


PANDURA masa saya 2nd year dan kami Juara

p/s : nanti saya update lagi blog saya ni...ada banyak lagi memori saya...saya dah cakap, stay kat 5th memang best..tunggu post akan datang....

sarang heyo (^_^)

No comments:

Post a Comment