Tuesday 20 April 2010

MENGGAMIT MEMORI SEMALAM 2

Saya kasi up lagi gambar-gambar masa saya di 5th...

Ni la pemandangan 5th dari Google Map

Sambungan PANDURA dari post yang lepas


Time dinner kat hotel mana entah..saya lupa..hakhak. Masa 2nd year, dengan kawan sepergaduhan, Ceni.

Saya, Ceni & Ujai. Rasanya ni makan-makan budak-budak kompang

Ni masa buat kajian kat luar untuk cos saya..

Haa.....jumpa pun. Ni gambar masa 1st year. Bersama rakan-rakan Projek Kebajikan Anak Yatim (KEBATIM)..projek mega 5th

KEBATIM masa saya 2nd year. Bersama junior, outstation ke rumah anak yatim di Terengganu


Masa saya 3rd year. Masa ni jalan-jalan kat Langkawi


Langkawi lagi

Masa 3rd year. Tahun saya Pengerusi Jawatankuasa Perkembangan Akademik & Intelektual (JKPAI). Gambar Projek Jalinan Muhibbah.


Masa saya final year. Saya dan rakan Jawatankuasa Tertinggi Kolej (JTK) mengendalikan Kursus Pembantu Mahasiswa Kolej Kediaman Kelima di Kolej Kediaman Kelima & Nur Lembah Pangsun. Ni yang paling havoc.


Ni masa kami pergi ke Pulau Pangkor. Kalau tak silap saya, masa tahun 3 ni.

Festival Seni UM. Saya masuk nasyid. Hikhik (^_^)


Masa saya final year. Saya sebagai Timbalan Pengarah untuk Malam Puisi Dayasari. Masa ni, program kami menang untuk keseluruhan program 5th...
Hebat kan.. (^_^)



Makan-makan kat DM tercinta...Rindu la masakan makcik DM 5th.. Ni masa final year. Ni la rakan-rakan 1 floor dengan saya. dari 1st year sampai final year, saya duduk di Blok C, aras 4. Aras 4 ni, senior-senior suka stay. Sebab tak bising...

Jeng jeng..nak tahu ni kat mana...masa ni, kami sedang menunggu untuk.......


















Ni la dia...kat studio rakaman. Rakaman suara untuk lagu Kolej Kediaman Kelima....weee. Legend kan. Tak semua orang dapat rakam lagu kolej tau. Walau lagu kolej, bukan buat album. But, hanya yang menghargai nilai masa di sini sahaja yang akan faham. Persahabatan di sini


Sebenarnya banyak lagi gambar...tak larat dah la nk upload..Hakhak..Nanti lain post lak saya kasi up lagi gambar...Kan saya dah cakap, stay kat 5th memang best...Banyak pelajaran kehidupan saya kutip di sini. Bila dah habis belajar, semua tu, tinggal kenangan. Sebab masing-masing dah fokus kepada kehidupan amsing-masing. Apa pun, good luck buat semua sahabat, cinta, kenangan manis, kesedihan, pergaduhan, gelak ketawa...SEMOGA SEMUANYA DALAM LINDUNGAN ALLAH. AMIN

sarang heyo (^_^)




No comments:

Post a Comment