Thursday 28 April 2011

Monolog Hati


Ya Allah... Engkaulah.. Tuhanku yang Pengasih
Ya Allah... Engkaulah.. Tuhanku yang Penyayang
kepadaMu Ya Allah.. aku merintih
hanya Engkau Mendengar agar jiwaku tenang

Ya Allah... aku berdoa
ku memohon... keampunanMu
sungguh Engkau Pengampun akan dosa
maka ampunkanlah dosaku

Ya Allah.. Ya Tuhanku
ku rindu padaMu
Ya Allah.. Ya Tuhanku
Engkaulah penghibur hatiku
Ya Allah.. Ya Tuhanku
penawar dukaku

Ya Allah... Engkau melihat keadaanku ini
kerana hanya Engkau tempat merayu
Ya Allah... padaMu aku menyerahkan diri
kerana hanya Engkau tempat mengadu

Alhamdulillah segala puji atas segala nikmatMu
Maafkanlah atas kelalaianku dengan nikmat yang Engkau beri
jangan kerana nikmat pemberianMu melekakan aku
malah menjadikan aku lebih mensyukuri...

No comments:

Post a Comment